Citat:
Ursprungligen postat av Spindel
Den kontrollpanel jag har testat/har tillgång till fungerar dock skit Har för mig att den ska uppgraderas men men... Som Kjette säger är den egenutvecklad.
Får jag fråga vad du ska ha kontrollpanel till? Har aldrig behövt använda det själv.
|
Tja- exmpelvis att lägga till / ta bort e-post konton, lägga till subdomäner, se hur mycket utrymme coh trafik man utnyttjat, fixa inställningar för cronjobs.... mm..
Citat:
Originally posted by -jonny@Oct 12 2006, 09:24
Citat:
Originally posted by -ZalaX@Oct 11 2006, 19:48
Citat:
Ursprungligen postat av Ncklas
Sedan glömde jag skriva en sak: SSL certifikat ( + eget IP) vill jag inte ska kosta så väldigt mycket - exmpelvis tar Aleborg 124 kr /månad för det (lite för mycket)... Vissa webbhotell har månadskostnader på 25 kr för samma sak...
|
Utan att dubbelkollat våra inköpskostnader för certifikat har jag svårt att tro att du hittar riktiga certifikat för 25 kr/mån.
Om du nöjer dig med ett egengenererat certifikat kan säkert även Aleborg erbjuda det till en lägre kostnad.
|
|
Jasså? Ja, det kan mycket väl hända att du har rätt eftersom jag inte har superkoll på det. Men jag vet med säkerhet att det var något webbhotell som jag var i kontakt med som erbjöd 128/256 kryptering inklusive dedikerat IP nummer för 300 kr per år... Kommer tyvärr inte ihåg just nu vilket hotell det var...