[quote]
Originally posted by Davve@Oct 12 2006, 02:28
Citat:
Ursprungligen postat av grazzy,Oct 12 2006, 02:20
Förstår dessutom inte varför han skriver det här istället för att skriva direkt till oss, för det har han inte gjort. Kankse kan det bero på att han själv verkar startat en länkkatalog?  kanske kan han bli av med sina konkurrenter genom att polisanmäla de? 
|
Varför skall jag kontakta Er för? Ni skall lära Er istället, att ge fan att bara skicka ut en massa junkmail. Jag vill ha en diskussion, en norm vad som gäller. Jag är inte intresserad att sätta åt någon enskild webplats. Men en sak är säker, defintionen spam har ändras till mottagarens nackdel.
Den som gjort layouten på Era sajt måste antingen vara total sinnesslö eller ha andra problem. Någon rörigare sajt har jag aldrig sett. Att någon överhuvudtaget skulle använda denna tjänst som startsida, är väl knappas möjligt.
Bara det att ni skicka ut mail för att tala om att ni har fått pr5, visar tecken på sinnessvagheter som oroväckade hos personen som driver denna tjänst eller despration, välj själva.
Den dagen ni har pr8 och ni direktlänkar till sidorna, kan det vara intressant att slösa pengar på Er hemsida.
Men framför allt börja lär Er ödmjukhet, dvs fråga den som skall köpa tjänster, får vi skicka ut nyhetesbrev till Er. Nu använder jag iförsej bara junkadresser numera. Men normen måste ändras för vad som är spam och inte, att bara bajsa ut sina nyhetesbrev till en hög med epost adresser som man hittar på Er olika sidor.
Jag har skickat nyhetesbrev i 10 år. Men jag validera alltid mina adresser, vill du verkligen ha nyhetesbrev? Sedan finns de alltid i nyhetesbreven länkar, som gör att användaren kan radera sej direkt från maillistor.
Numera spam makera jag dock bara nyhetesbrev, sedan sköter thunderbird resten.
Du kan vara 100% lugn, jag tänker inte starta något konkurande sida, så Ni kan sluta att fantisera där.