Citat:
Originally posted by Dynamic@Oct 11 2006, 11:28
Som få-inläggs-medlem kan jag tycka att det vore bättre att ta hänsyn till medlemstid / eventuella varningar än antalet inlägg. Jag postar inte så mycket men är här ofta och läser / söker. Har varit med ett tag. Det finns nog många vettiga ändå som inte automatiskt bör räknas till trollen.
Att känna sig tvingad att först göra en massa inlägg innan man kan göra det inlägget man egentligen ville kan ju resultera i mindre seriösa inlägg, som någon skrev.
|
Håller helt och hållet med, att någon skriver många inlägg har ju ingenting att göra med kvaliten på dessa inlägg. I vissa fall skulle jag snarare säga att det är tvärtom. Själv försöker jag bara skriva när jag har något att säga eller behöver tips och råd.
Jag gillar inte heller idén med att man ska behöva vänta innan man skriver första inlägg. Tillväxten lär bli nära noll i sådant fall. Kan tycka att det är lite mycket "forum för inbördes" redan idag.
Varningar låter däremot som en god idé liksom att det krävs ett godkännande innan man får skriva inlägg.