Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-11, 12:00 #35
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Sten_UNICELL
Jag tror inte att Du riktigt vet vad Du talar om och Du är såvitt jag förstår inte kund hos oss så Du har ingen erfarenhet av det Du häver ur Dig.
Jag är inte kund till er och har inga som helst planer på att bli det. Vad du menar med att jag "häver ur mig" vet jag inte riktigt. Jag reagerar givetvis på diskussionen från Er sida i tråden och anser fortfarande det är mycket skrämmande att problemet fortfarande till synes inte verkas löst, trots att Håkan tog upp problemet i tråden första gången för nästan 2 månader sedan.

Jag "häver ur mig" mina åsikter helt och hållet efter det jag läst i den här tråden och jag kan för allt i världen inte förstå att problemet ska behöva ta sådan lång tid att lösa. Du kanske kan ta och förklara för oss istället varför det ska ta 2 månader att lösa ett problem som Håkans så vi kan undvika liknande problem i framtiden om vi nu skulle råka bli Unicell-kund.

Citat:
Det inköpta programmet fungerar - hur länge som helst - Du behöver inte det minsta support för det Men har Du inte supportavtal måste Du själv hålla reda på både Din datafil och Ditt program. Det är det enda som krävs av Dig
Så du menar att problemet för Håkan är att han inte lyckats hålla reda på sin datafil och sitt program? Hur förklarar man då den nedan citerade? Är det som också någon annan nämnde tidigare, inte självklart att man ska kunna importera backup-filer i en nyare version av programmet?

<!--QuoteBegin--Decibel[/i]
Japp, vi ordnade serviceavtalet just p.g.a. all bokföring för 2005 är borta, den finns i filen men finns inte i programmet.
Något bokslut är inte gjort i den filen what so ever (som var er förklaring till att 2005 saknades).
Ni promptade då att om jag löste serviceavtal kunde ni hjälpa till att kika vad som är galet, sagt och gjort så löste vi som du nämner serviceavtalet för att slippa massa problem.
[/quote]