Citat:
Originally posted by Ludvig@Jun 5 2003, 12:41 AM
Kunder som andra företag inte accepterar skulle jag bevaka med ett mycket granskade öga. Med här har du också säkert en egen nisch med potential till framtida kunder att närmare utforska.
Att 24-timmar om dygnet svara på kundfrågor erbjuder nog endast ett fåtal (själv känner jag inte till något) av de svenska leverantörerna. Låter som en otroligt bra service! Svårigheten ligger bara i att leva upp till den. För vem vill ta skiftet när Kalle Anka visas på julafton och svara på e-post vid 12-slaget över nyår?
|
Att ge support dyggnet runt var nog inte själva menigen men jag hade tänkte att använda ett forum så att kunder själv kan hjälpa varandra och skappa kontakter, självklart kommer jag att alltid försöka gå igenom forumen och svara på dom frågor som behövs.
Klart så kommer jag hålla ordning på sådana sidor men nu syftade jag mest på visa organisationer som oftast inte brukar få ett bra webbhotell pågrund utav deras material osv.
Kommer så klart göra kalkyler och kostnadsberäkningar, håller för just nu på att gå igenom vad som ska erbjudas och hur det ska erbjudas, betalning, regler, och diverse sådant. Kollar även programvaror och sådant som ska finnas på servern.