Citat:
Ursprungligen postat av Sten_UNICELL
Citat:
Ursprungligen postat av SweCat
instämmer, Edison lärde man sig på någon timme, och det fungerar superbra. Trevlig supportpersonal trots att jag ej har serviceavtal. Man kan nämligen få service av dem för en timkostnad vid behov. det är för mig ett jättebra alternativ, i stället för att betala en fast kostnad/ år betalar jag när jag verkligen behöver hjälp. De behöver ej jobba gratis och jag kan få snabb hjälp även om jag ej är fastlåst av avtal
|
Även vi kan debitera per timme. Problemet är bara att vi nte kan fakturera mindre belopp än 300:- kr helt enkelt därför att det annars blir en ren förlustaffär.
Det vore därför intressant att veta vad Du betalar för en timmes hjälp hos Edison. Får jag gissa på 400:- till 500:- kr per timme.
Återigen hos oss får Du ett helt års serviceavtal inklusive telefonhjälp och fria uppdateringar för 400:- kr.
|
Har för mig att det var någonstans runt 250-300 kr.
För mig spelar det ingen roll om jag får ett avtal för 400 kr hos er eftersom jag tyckte att Edison var ett mycket mer lättarbetat och användarvänligt program. Jag har provat ett flertal program, men edison var det jag gillade absolut bäst, och som var enklast att arbeta med och gick snabbast att lära sig. Hade dessutom en bra användarhandbok.
Sedan är det själva principen jag tycker om oavsett priset, att slippa betala om jag inte behöver hjälp. Det är inte ofta jag behöver hjälp. Har väl hänt en gång på tre år. Då känns det trevligt att enbart betala för den tid jag faktiskt behöver.