Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-10, 12:18 #24
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar

Reg.datum: Oct 2004
Hej,

Jag känner att jag måste klargöra flera saker här nu.

För det första så har vi god grund för avstängningen Mikael. Allt snack om att nån har klickat fel handlade om ett missförstånd och visade sig vara korrekt att ersättningen drogs in . Dock skrev jag att det nog var en annonsör som klickat fel i ett första mail till Mikael när jag inte hade så mycket information i ärendet.

Angående mailen som kom igår var det en miss från vår sida, en annonsör hade inte godk./nekad Mikael och igår så hanterades ansökan med ett efterföljande mail som skickades ut. Ett mail per ansökt sida skickades ut i vanlig ordning. Givetvis skulle programansökningarna ha plockats bort i samband med att Mikael stängdes av men en miss från min sida vid kodningen av avstängningsfunktionen så skedde inte detta.

Givetvis fick jag ett mail med hot om anmälningar och liknande kort efter detta i vanlig ordning.

Vi försöker inte mygla något utan vi spelar gärna med öppna kort.

Du pratar om att vi har skickat SPAM till dig men jag tvivlar på att någon domstol skulle klassa de mail du mottog som spam. Fanns inget reklamsyfte med de mail som skickades till dig. Fanns även inget som helst uppsåt med mailen utan var helt enkelt ett misstag från vår sida.

MVH Jimmie, Affiliator AB
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat