Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-09, 17:48 #1
sushi_boy sushi_boy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2006
sushi_boy sushi_boy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2006
Hej alla Webmasters!

Som de flesta hört och läst har det varit en del problem med "gamla" Proinet, alldeles för mycket nertid och för överbelastad server.

Men jag skulle vilja fråga alla er kunder hur ni upplever "nya" Proinet nu när de kör med nya servrar och annan serverhall? Har en kompis som har ett konto hos de, och efter flytten (exklusive den lilla hårddiskkraschen) så har det flytit på helt perfekt! Har kollat upptiden och serverloaden flera gånger om dagen sedan i tisdags förra veckan, och än så länge har det känts mycket stabilt och ibland så har serverloaden sjunkit till bara 0,04 vilket är otroligt bra. I skrivandets stund ligger den på ca 0.10-0.40 i snitt. Jag tror att det är värt att kanske uppmärksamma "nya" Proinet HB och se hur det går...

Jag undrar vad ni andra tycker om deras service? Värt att köpa?

(om ni läser några andra av mina inlägg så märker ni att jag bl.a. sökt ett billigt och stabilt webbhotell och även frågat om ett återförsäljarkonto bl.a. hos Proinet, men har tyckt att tidigare service hos "gamla" Proinet var undermålig, men vill höra om det är värt att ge de en ny chans)
sushi_boy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat