Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Jul 2005
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Jul 2005
|
Och det är säkert en ren slump att det inlägget kommer precis samtidigt som du skriver på WN om sidan med samma IP (visst låter det som en vild gissning?).
Men ok, jag har nog listat ut hur det gått till så häng med nu!
Någon har på 5min letat upp din sida och hunnit bli ovänn med dig. Därför vill han eller hon hjälpa dig med att göra reklam. Personen går och spammar loss om hur bra den är och samtidigt out of the blue hävda att du har köpt en värdelös domän för 35miljoner. Detta är det naturliga steget för alla som är sura på någon, hjälpa dem med reklam. Vi får inte glömma att det fortfarande inte gått mer än några minuter sedan sidan aktiverades. Att din onda fiende sedan använder samma grammatiska fel i spaminläggen som på WN och sidan i fråga beror givetvis på att månen just då stod i ett sånt läge att ni blev enäggstvillingar (tja, vissa blir ju varulvar av månen så jag tror på det!).
Jag ska försöka leka spådam eftersom du verkar tro på magi med såna påståenden. Nästa steg blir att det kommer hit en ny användare (med samma IP igen konstigt nog) och hävdar att en tredje ond sån där "enäggstviling-vid-fullmåne" har skrivit alla dumma inlägg här på WN.
Sök jobb på cirkus!
|