Citat:
Originally posted by Sten_UNICELL@Oct 8 2006, 21:07
Decibel, Du har valt att spara 35:- per månad och Du har därmed avsagt Dig vår hjälp. Vi måste ju självklart göra skillnad på den som betalar 35:- kr per månad och den som vill spara 35:- kr per månad. Bli inte irriterad om vi inte kan arbeta gratis. Vi är inte gnidna - vilket inlägget ger sken av - Vi skulle utan vidare kunna dubbla vår avgift ( till 800:- kr per år) för serviceavtal och ändå vara billiga.
Vi ser att Du numera har serviceavtal. Du fick betala 400:- kr extra i uppdateringskostnad eftersom Din version av UNI_BAS var äldre än 6 månader. Fortsättningsvis betalar Du 35:-kr per månad 400:-/år och Du har därmed kanske marknadens billigaste serviceavtal.
|
Japp, vi ordnade serviceavtalet just p.g.a. all bokföring för 2005 är borta, den finns i filen men finns inte i programmet.
Något bokslut är inte gjort i den filen what so ever (som var er förklaring till att 2005 saknades).
Ni promptade då att om jag löste serviceavtal kunde ni hjälpa till att kika vad som är galet, sagt och gjort så löste vi som du nämner serviceavtalet för att slippa massa problem.
16;e augusti mailade vi in filen till er, sedan dess har det varit totalt tyst ifrån Unicell AB.
Fast det kanske inte ingår i serviceavtalet?
------------------------------
Såhär såg mailet ut som jag skickade, jag ställde mig redan då och även nu frågande till om detta fel verkligen är ett supportfel eller programvarufel då vi har exakt 62st filer från olika datum, ingen av dem fungerar, man kan således uteslute korrupt backupfil.
------------------------------
Hej
Här kommer säkerhetskopian.
Vår bokföringsdator kraschade så vi har gjort följande:
- Installerat och uppdaterat UniBas
- Infogat backupen från förra datorn
Nu saknas 2005 helt
Vi får även körningsfel på rad 99 när vi klickar på Registervård ->
Kunder
Tack på förhand!