Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Jul 2005
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Jul 2005
|
Är det inte dags att sätta ett filter på WN så man kan slippa se några fler inlägg från renkis angående sin sida?
Besökarna kommer från forum som är spammade (räkna kvaliten på den trafiken) och sidan bestod fram till igår utav en statisk text med "priser" på resor som alla ledde till ett affilkonto på TD helt utan anknytning till länkarna. Lägg därpå en HTMLkod som skulle få tomten att sluta dela ut julklappar (dök till och med upp slumpmässiga bokstäver lite här och var om du markerade text).
Att skapa en likvärdig eller bättre sida skulle inte ta mer än 60kr i domänkostnad och en timme av vår tid (beräknar min tid till ett värde av 400kr/timme).
Så låt oss räkna högt, ska någon här på WN skapa en helt likvärdig sida så kostade det oss 60kr (domän) + 400kr (arbetskostnad) + 400kr (tid för att kolla på porr och spamma forum med meningslösa inlägg) == 860kr
Skulle du få ett bud på en krona mer än det bör du sälja direkt, då har du träffat på någon människa som kan mindre om IT än min blinda mormor på 92 bast. Kan jag slippa läsa fler inlägg om din sida nu?
|