Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-02, 13:31 #10
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Originally posted by PRQ@Oct 2 2006, 13:01
Herr Peter Karlsson har satt ett nytt lågvattenmärke genom att rakt ut HITTA PÅ uttalanden, och dessutom presentera det med talstreck (vilket i mer seriösa publikationer trots allt betyder att det är ett ordagrant citat).
Är det citatet om att TPB har lurat "alla" och pengarna är på Virgin Islands? I så fall måste jag fråga, om det citatet inte är sant, är det sant att ni använder det nämnda företaget för att föra ut pengarna ur landet?

Citat:
Han blev väl sur för att vi inte svarar i telefon när han ringer och försöker hämnas med rent kriminellt förtal...
Nu förstår jag inte alls, Viborg skriver i kommentarerna till artikeln att Karlsson inte har ringt er alls, och uppmanar honom att göra så istället för att hitta. Du säger här nu att ni inte svarar i telefonen alls. Det låter konstigt i mina öron. Hur skall ni ha det? Skall journalister ringa er eller inte?
Citat:
Man kan ju undra lite smått hur många "riktiga" tidningar som refuserat hans svammel innan han hittade Realtid.
Säkerligen ett flertal. Det är lite synd att han och Brumark inte är sakligare. Jag hade gärna sett lite ordentligare utredning :P
grazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat