Visa ett inlägg
Oläst 2006-10-01, 17:32 #22
MST2005 MST2005 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
MST2005 MST2005 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Originally posted by smsnetwork@Oct 1 2006, 10:18
Nä problemet va ju att.
Dem tillåte sina annonsörer ha en knapp där dem kunde ta bort.
Så då försvann pengar från konto.

Fast då frågade jag dem då svarade dem att dem har klickad på felknapp osv.
och när jag börja skriva sånna saker.

Sa åt dem att fixa så annonsörer inte kan dra bort pengar för klick och sånna saker. Utan att affelitor ska ta hand om det isånna fall.

och så vidare sen när jag börja hända om och om igen.
Så blev jag sur efter det hände ett par gånger.

hur ofta är det att dem klickar fel på skalla 1 till 10.

Tyckte mest att deras annonsörer försökte ju mygla till lite.
Men hursom helst.

Så börja jag källa på dem lite då tog dem bort hela mitt konto där ifrån.
Fast det enda jag ville va ju att dem skulle fixa.

Som Double eller Tradoublers hållet.
Att annonsörerna inte kan dra tillbaka eller om dem stänger ner en webbplats avsluta sammarbete.

Då drogs pengar bort från det man har tjänad under tiden.
Sånt gör inte double.

Ville bara att dem skulle fixa det.
Så då stängde dem ner mitt konto.

Men nu kvittar det ju skiter i det jag hade på konto.
Hoppas bara att dem har fixad problemn.

Ville dem inget ont.
Bara att dem ska ha fixad det så inte fler ska bli drabbad.

ja fins sajter som är liknade andras sidor i alle fall
Fangelset.nu och
Gratissidan

gratissidan är inte ens helt likt.
och lagen säger att

man får göra liknade dant så länge man gör det själv eller kan bevisa att man äger rättheter till bilder och sånt själv.

Och mycket som folk har snackad om mina saker mycket är ju inte sant.
Och tror du jag bryr mig vad folk säger så länge jag håller mig till skinnet.

Problemet med det där är att 1 börja ju så hoppar fler på.
Och för varje person som hoppar på har alltid något att tillägga.

Då jag inte ens har snackad med 1% av alla dem som skriver i tråden.
Dem har bara läst och börja lägga till dygna själv.

Sen tros det att det är saks allt från mig.
Bara så trött samt och läsa mycket dynga som sägs så jag har börja skita i att ens läsa det ni skriver för om man gör det så blir det väll alltid något nytt tilläggningar.
För det första så heter det skälla och inte källa och för det andra så har annonsörer rätt att avsluta samarbete med folk som har de olika annonserna på sina sidor.

Visst förlorar man pengar i samma veva som en annonsör avslutar sitt samarbete men då hör det till att skriva till dem som äger affiliate sidan och tala om för dem vad som har hänt så att de får besluta om att man ska få tillbaks det man har förlorat.

Man får den uppfattningen att en annonsör på Double och Tradoublers inte kan avsluta sitt samarbete med folk men kruxet är att annonsörerna kan avsluta sitt samarbete med folk som har deras annonser på sina hemsidor.

Du skriver väldigt konstigt och man har lite svårt att förstå det du skriver men i detta fall så uppfattar jag ditt sätt att skriva att en annonsör på Double och Tradedoublers inte kan avsluta sitt samarbete trots att de kan det.

Jag själv har blivet drabbad av det men det löste sig i mitt fall genom att jag skrev ett email till dem efter det jag hade påpekat det i forumet här på Webmasternetwork.

För att man får använda material från andra sidor till en viss del så innebär det inte att man får sno andras design utan att fråga dem som äger designen om man får ta designen till sin egen hemsida.

Jag själv skulle inte sno andra design och använda den utan deras vetskap utan jag skulle skriva ett email till dem som äger designen och fråga dem om jag får använda deras design på min hemsida.

Är designen tillräckligt bra så skulle jag nog erbjuda en summa för designen som jag tycker är vacker. Men att bara sno och använda designen i tron att det fritt att använda designen det är att gå för långt. Det finns något som heter Copyright om du nu vet vad det är men jag tvivlar på att du vet det eftersom man får den uppfattningen att du har rätt att använda designen från andra sidor utan att fråga sidägaren om lov först.

Det är inte undra på att folk snackar om dina saker med tanke på hur du beter dig gentemot folk. Genom att läsa på olika sidor som handlar om dig här på Webmasternetwork så får man det uppfattningen att du är oseriös samt att du förnekar vissa saker.

Nu vet jag inte orsaken till varför du blev kickad från affiliator.com men med tanke på vad man har läst här så hade de garanterat en grund för att kicka dig från affiliator.com.
MST2005 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat