Citat:
Originally posted by qo-naq+Jun 4 2003, 08:26 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (qo-naq @ Jun 4 2003, 08:26 PM) <!--QuoteBegin--viper@Jun 4 2003, 06:51 PM
Ps. Jag kommer erbjuda fri bandbred upp till den satta gränsen *:P
|
Det brukar annars vara smart att lägga en hög bandbredd så verkar du åtminstone väldigt mycket mera seriös... [/b][/quote]
Ja bandbreden kommer vara väldigt hög faktist, hammnar väll runt en 5-8 gb på dom mindre kontona, och upp till 15gb på dom störe kontona, Sen alla såna där special konton jag kommer ha tex, E-handelslösningar, forum och liknande kommer väll få runt 5gb. Vi pratar då i månaden dock så får dom själklart köpa mer om dom vill det då. Har 450gb transfer i månaden att röra mig med om jag tar en box från ett annat ställe än rackshack och kan sedan köpa mer bandbred väldigt billigt så igentligen är bandbreden inte så farligt nu i början. Senare om det kommer storfräsare och ska ha ett konto med typ 100gb transfer i månaden så får jag väll ordna det om jag kan.