Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-30, 01:44 #2
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Originally posted by j0han@Sep 30 2006, 01:34
Hej

Jag har ett litet problem. På fritiden brukar jag spela online-spelet wow lite då och då. Och idag var det naturligvis någon jäkel som lurade mig på en hel hög med guld. Sur som jag är så vill ja naturligtvis ha tillbaka det.

Jag har fått tag på personens lunarkonto och i vilken stad han bor. Han är 16 år.

Är det möjligt att jag kan få reda på telefonnummer / adress med hjälp av ett IP-nummer ? (om ja får han att gå in på någon av mina sidor t.ex)

Hur isf? Jag tänkte bara jäklas lite med han och visa han sitt eget telnummer, då kanske han blir skraj och lämnar tillbaka skiten.

Tack.
Om du har tid och lust så kan du göra så här:
(Vilket också är smidigast, för att får reda på personinformation via IP-nummer så krävs det idag en polisanmälan på ett brott som kan ge mer än 2år i fängelse)

Skapa ett konto på Lunar och uppge dig för att vara en brud,
skriv inlägg till honom som bruden. Var dock noga med att skriva till andra också så att det bli aktivitet i gästbok/mail osv. Annars är det bara misstänktsamt.
Efter att ni snackat ett tag så fråga om han har mobil osv, eller om han vill att du skall ge han en bild, så välj att mms:a den till honom om den möjligheten finns.

Så har du hans mobilnummer
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat