Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-28, 01:59 #17
roberthogbergs avatar
roberthogberg roberthogberg är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 81
roberthogberg roberthogberg är inte uppkopplad
Medlem
roberthogbergs avatar
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 81
Jag skulle själv utan tvekan sätta up ett supportsystem med full tickethantering för email.

* Enkelt kunna följa alla mailkonversationer
* Enkelt få fram alla tidigare konversationer med samma kund
* Enkelt koppla in nya emailadresser, avdelningar, områden
* Enkelt kunna ändra vem/vilka som ska ta hand om olika typer av ärenden
* Enkelt tilldela/vidareberfodra/lämna vidare ärenden till specifika personer
* Löpande spara standardiserade svar på vanliga frågor och samtidigt bygga upp en KnowledgeBuilder/FAQ för att förbättra supporten mot kund samtidigt minska andelen manuella svar som behöver göras.

Skulle rekommendera Kayakos system som Kjette nyss har nämt eller ActiveCampaigns system SupportTrio
http://www.activecampaign.com/afv.php?rfv=3611&s=strio
som jag själv numera använder, de är båda värda sitt pris.

Mvh Robert
roberthogberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat