Citat:
Ursprungligen postat av jonathanfranze
Citat:
Originally posted by -mazada@Sep 27 2006, 20:14
jonathanfranze, har ni på internet.se någon snapback tjänst för att nappa en .eu domän som går ut på mini-landrush ?
|
Alla ansökningar som vi har haft under någon Sunrise-period och som har blivit avslagna ansöker vi automatiskt om igen under Land Rush-perioden som följer. PM:a mig så kan jag se vad vi kan göra för ditt domännamn.
|
Skicka gärna domännamnen till mig också så kan jag också försöka registrera dem för egen räkning.
...vad jag menar är alltså att man bör se upp med vem man delar med sig av de icke registrerade domänerna till. Det kan bli en dyrt om fel person/företag köper dem och man måste köpa tillbaka dem. Speciellt om det är företag som själva registrerar större mängder domäner.
Citat:
Originally posted by -Maccke@Sep 27 2006, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av mazada
jonathanfranze, har ni på internet.se någon snapback tjänst för att nappa en .eu domän som går ut på mini-landrush ?
|
Dagens skämt eller?
Det är typ knappt möjligt att få något som helst bra. Å du vill satsa på att backordra genom en av de största premiumdomänägarna.. som haft landrush som specialitet sedan 90-talet (Iof mest .se domäner, men han har ju försökt knipa rätt många .EU också)
|