Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-26, 22:05 #15
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 898
eg0master eg0master är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 898
Ett gemensamt IMAP konto är nog det bästa lösningen av det jag läst ovan med tanke på hur många ni är och vad det kan tänkas få kosta (inkl tiden att sätta upp något system).

Nu vet jag ju inte vad ni tänkt göra, men du ska kanske inte tro/hoppas att det blir så himla mycket fart i inkorgarna till att börja med. Dessutom är ju en bra support (för erat företag) en support som inte behöver arbeta...

Men du frågade hur "vi gör"? Ja hos oss går support-adressen till en grupp av fyra personer (support forwardar till 4 personliga adresser). PÅ motsvarande sätt forwardas all info-mail till ledningsgruppen. Antalket ärenden på dessa adresser är under ett per dag så de som svarar BCC:ar svaret till de andra i gruppen av mottagare så att de ser att de inte behöver bry sig om mailet. Självklart ingen optimal lösning om det började komma fler mail... Då skulle jag nog gå på en IMAP lösning.

Och just ja, skulle det vara något större ärende så lägger vi in det i ett ärendehanteringssystem.
eg0master är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat