Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-26, 16:49 #26
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by magic@Sep 26 2006, 16:36
Jag kunde inte logga in i dag, testade 3-4 ggr, sen gick jag till aktiveringslänken igen och sen testade jag att logga in igen och då fungerade det.
Låter märkligt. Det enda aktiveringslänken gör är att ändra en flagga på ditt konto och den ändras aldrig tillbaka. Måste ha varit något annat i så fall. Upptäcker du liknande problem framöver så kontakta mig gärna så kan jag titta närmare på det.

Citat:
statistik sidan säger att jag har en domän att betala denna månad, men vad jag vet har jag ingen domän som skall betalas, alla är redan betalade, bugg?
Statistik-sidan är som det står "att betrakta som icke-pålitliga". Det "To be paid" räknar i dagsläget är huruvida det finns någon domän som har expiry-date denna månad samt huruvida någon domän utan expiry date har ett regdatum (år bortsett) denna månad. Endast för att ge en klarare överblick över hur många domäner som betalas per månad. Denna tar alltså inte hänsyn till huruvida du redan har betalat någon eller ej.