Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-24, 11:36 #25
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jun 2005
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jun 2005
Hedberg - jag skrev "Om man anger en kontaktperson när man köper en transporttjänst, anger en specifik mottagare på en specifik plats, då är det väl uppenbart för var och ena tt det är just denna mottagre som skall få varan levererad till sig och inte vems om helst i närheten? "

Med det menade jag just det jag skrev och jag förstod det som att det var så det var angivet i den beställning nCo startade tråden om...

Jag förstår verkligen att det är stressigt att jobba med budleveranser av olika slag, men det betyder ju i vilket fall inte att kreativitet skall gå före säkerheten...

Jag har varit ute för samma saker som Clonix (minus att jag inte såg budfirmans bil) och att kreativiteten sträcker sig till rena lögner tycker jag är frustrerande, till och med skandalöst...

Att det ibland är svårt att hålla ordning på allt är förståeligt men ändå icke acceptabelt. För ett par veckor sedan fick vi ett leveransbesked från Dell. Maskinen skulle komma den 20:e september. Den kom exakt en vecka tidigare... Det är givetvis bra, men inte ur planeringssynpunkt för vår del. Denna gång sa Dell att "felet" låg hos dem - maskinen hade blivit klar ett par dagar för tidigt, men ingen hörde av sig innan och aviserade en veckas för tidig ankomst...

Jaja, slutgnällt.