Citat:
Originally posted by smultronpuss@Sep 21 2006, 11:38
Tack för informationen Westman!
Efter lite sökande så blev jag intresserad av Webcows.
En dedikerad server med bra prestande och 600 gb trafik per månad för 995 SEK + moms.
Jag blev däremot osäker när jag fick ett intryck av deras oseriösa språk vid mailkontakt. Nu är ju inte jag någon stjärna på att göra mig förstådd men jag får på något sätt uppfattningen av att supportpersonalen sitter för mkt på lunarstorm.
Dock var dom mycket trevliga! :-)
Vill höra om någon av er använder Webows och hur nöjda ni är med deras tjänst eller om det finns några andra liknande alternativ?
|
Kan rekomendera Webcows, Har använt dom sedan Oktober 2005 till en av våra större sidor. Alltid snabb support och framför allt trevlig personal när man ringer lr skickar mail. Hjälper gärna till när man får problem med servern eller behöver göra inställningar etc. Snabba omstarter på vardagar, oftast bara några minuter för att få sin server omstartad efter man ringt.
Har dock flyttat sidan till ett nytt hem för nån vecka sen pga att vi behövde mer trafik till ett så bra pris som möjligt. Hade stannat kvar om deras trafikpaket var lite billigare utöver 600 GB som man får med varje månad.
Tummen upp för webcows, och Peter själv som skriver i tråden samt Mattias på supporten!