Visa ett inlägg
Oläst 2003-06-04, 16:45 #4
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Originally posted by Ludvig+Jun 4 2003, 01:56 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Ludvig @ Jun 4 2003, 01:56 PM) <!--QuoteBegin--viper@Jun 4 2003, 02:14 AM
"...alla med obegränsad trafik (jag menar detta också)"
Hur många gånger skall detta tas upp? :unsure: Det går INTE att erbjuda "obegränsad trafik".

Ett hett tips bara, marginalen för vinst hos dagens webbhotell (som inte erbjuder övriga tjänster som programmering etc.) ligger i just bandbredden. De köper in bandbredd för ex $0,6 och säljer för $1.

Du kommer märka att dina utgifter är - just det = bandbredden, när du kommer upp i större skala.
Har du förresten kollat närmare på alternativet att återförsälja för någon annan? Isåfall, kanske jag har något för dig.

Annars, lycka till! Se bara till att schemalägga goda backuprutiner. [/b][/quote]
om vi säger att du får 100gb bandbred i månaden för ditt konto som är vi säger 50 mb så krävs det ganska mycket trafik för att nå dom 100gb eller hur. Enligt min uppfatning så är detta i princip obegränsad med trafik, sen är detta till för webbsidor inte fil lagring och stora tunga nedladdningar. Så detta är min uppfattning om obegränsat med bandbredd Sen har jag inte planerat att gå upp i hur stor skala som helst faktist, Detta ska vara mer som en liten extra grej bara att ha och syssla med.

Sen vad menar du med att återförsälja till någon annan? skulle du kunna förklara lite mer?

Mvh,
Viper
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat