Tack för alla svar!
Jag var redan rädd att jag inte skulle få några som helst svar.
Citat:
Originally posted by Xamda+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Xamda)
Vilken registrar är det? Loopia borde kunna göra mer än bara be dig byta admin... Vi har bara misslyckats en gång, det var fallet jag nyss nämnde - det kräver bara envishet.
[/b]
|
Det kanske inte är så uppskattat att hänga ut webbhotells ägare enligt vissa trådar här.
Jag har använt ******* ** som namn för företaget i denna post.
Citat:
Originally posted by Acidflash@
Du har inte fått konto för att logga in och ändra DNS:er och sånna saker på din domän? I sånna fall kan du gå in på den och ändra alla uppgifter så dom stämmer med det som ska stå.
|
Just denna domän registrerade jag genom ******* **. Dessa har inte möjlighet att själv administrera domänamnen. Alla andra mina domäner har jag hos loopia och där är det ju väldigt enkelt att själv administrera dem.
<!--QuoteBegin--JonathanS
I vissa fall kan man vända sig till registraren, dvs det företag som ditt webbhotell har registrerat domännamnet genom. Om du står som ägare till domännamnet så bör de kunna hjälpa dig att bli administrativ kontakt för ditt domännamn likaså.
Kontakta vår domännamnsavdelning på nytt och hälsa från mig så ska jag se till att vi gör det vi kan, och lite till, för att hjälpa dig med detta.
[/quote]
I Whois så står ******* ** som egen registrerare om jag förstår det rätt . Så de är den enda jag kan kontakta om jag förstått det rätt. Annars, hur skulle man gå tillväga för att ta reda på det företag som har registrerat domännamnet åt mig?
Svaret jag fått från loopia verkar vara ett standardsvar kopierat från en mail-mall eftersom jag fått exakt samma fras 2 gånger när jag bett om råd. Men jag skall hälsa från dig
I framtiden kommer jag sköta alla domäninköp genom loopia, aldrig haft problem med domännamn där.