Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-14, 20:30 #30
ticoroman ticoroman är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 20
ticoroman ticoroman är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 20
Jag tror att även jag talat med Kerstin. Det var hon som sa till mig att eftersom jag fått en faktura, så måste jag ha beställt tjänsten. När jag nekade att så var fallet så sa hon något i stil med:
- Men, inte hittar vi på kunder, det är klart att du beställt...

Då rann droppen över bägaren och jag blev förbannad och sa att jag skulle polisanmäla dem och göra en amälan till Svensk Handel. Fick dock numret till deras säljschef som inte svarade (alltid nr 1 i kön).

Dock ringde han upp mig vid fyratiden, och levererade sagan om att ett meddelande om detta gått ut via e-post i maj. Anledningen var att de villa ha "aktiva kunder". Observera att tjejen i växeln inte hade en aning om detta utan helt enkelt körde enligt logiken att "finns jag i deras kundsystem, så har jag beställt".

Säljchefen lovade att kreditera fakturan. Det verkar vara fixat.

När han ringde så var jag 20 meter ifrån postlådan med en kuvert i handen, till MyPay och Svensk Handel. Hann dock inte posta, men frågan är om man inte borde ha gjort det ändå. Visst fan kommer det finnas massor med folk som betalar deras faktura, som kanske inte vågar eller vill bråka. Usch.... aldrig mer MyPay!
ticoroman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat