Nykomling
|
|
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 20
|
|
Nykomling
Reg.datum: Sep 2006
Inlägg: 20
|
Jag kommer inte ens fram via telefon. Inte heller har de bemödat sig med att svara på e-posten som jag skickade igår.
Om de nu ändrar användarvillkoren så drastiskt, och går från en ren gratistjänst till saftig betaltjänst, så ska kunderna underrättas och få chansen att ta ställning till det nya avtalet. Jag har inte heller fått information om det. varken via epost eller annat sätt.
Låter annars som en bra affärsidé. Registrera massvis med gratiskunder, som aldrig använder systemet. Vänta flera månader efter att kunden senast loggade in och skicka saftiga fakturor. Jag väntar med spänning på att få saftiga räkningar från Hotmail, Youtube, Gmail och alla andra gratistjänster man utnyttjat under åren.
Farang, vilken person var det som du pratade med på MyPay?
|