|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2005
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2005
|
Jag vill rekommendera dig att åka på nästa ombudsmöte, som kommer hållas i Stockholm den 24 oktober. Där kommer II-stiftelsen med stor sannolikhet återigen att presentera det nya avtalet. Förhoppningsvis kan de grundligt förklara tanken bakom bl a denna nya årsavgift igen.
Registrars.se kommer även närvara på detta ombudsmöte och chansen är stor att de återigen framför en presentation av dess verksamhet, målsättningar och vad de hittills har åstadkommit.
På det första ombudsmötet med stiftelsens nya ordförande (tidigare i år) sa Rune bl a att de ska bli mer öppna i sin verksamhet och att allt ska redovisas ordentligt. Även om du inte var med på det ombudsmötet så har du haft möjlighet att ta del av sammanfattningen, som alltid skickas ut till alla ombud efter ett möte.
Loopia har aldrig dominerat styrelsen i Registrars.se. Det stämmer att jag och Sam satt med i styrelsen samtidigt, men Sam deltog enbart i ett fåtal möten innan han lämnade styrelsen. Om merparten av Registrars.se' medlemmar hade ansett att en sådan anmälan varit lämplig så hade en anmälan blivit genomförd. Personligen tror jag dock att majoriteten av alla ombud är smartare än så.
|