Citat:
Ursprungligen postat av blixtsystems
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus
På http://www.serwage.net får man 1110GB i transfer samt 110GB lagringsutrymme för ca 70 SEK per månad. Det fungerar dessutom mycket bra, har ett bra användargränssnitt och användbara funktioner. Det är ju dock som du förstår inte i Sverige.
|
För att forsätta kapningen.....tack för det tipset.
Jag her letat en hel del efter någonstans att lägga en mycket skrymmande sida som drar en del men då det inte är ett kommersiellt gångbart projekt har jag inte hittat något vettigt alternativ annat än att hosta själv om jag inte vill lägga ut en 500/mån.
Nu har jag öppnat konto med servage så jag får väl se om priset är för bra för att vara sant eller inte, men hittils har allt funkat snabbt och smidigt och adminfunktionerna är utmärkta.
|
Ingen orsak. Mina erfarenheter av det hela är som jag skrev i mitt tidigare inlägg också väldigt positiva och mitt konto skapades/aktiverades inom 30 minuter trots att det var helg och mitt i natten då jag beställde det.
Som sagt, återstår att se om det uppstår problem när det kommer in alltför mycket kunder men eftersom de enligt hemsidan funnits sedan 1998 så känns det som att de kan sin sak. T.ex. kan jag nämna att jag är hostad på deras 15:e och 17:e SQL-server vilket tyder på rätt bra tankar/resurser kring lastbalansering.
Återkom gärna till tråden framöver med dina fortsatta erfarenheter.