Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-04, 01:46 #26
Skandinaven Skandinaven är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
Skandinaven Skandinaven är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
Patrickweb: Vet du hur lång tid det var mellan de där mailen? 1 timme och 9 minuter. Från att jag får gratis webhotel livet ut till att jag åker ut.

Det ENDA jag kan tänka mig att det beror på att när han nämnde gratis webhotel som kompensation och alla andra hans kompensationer varit SKÄMT när de varit som bäst, var att jag bad honom att skicka det den exakta formuleringen för det där. Kommer om 10 min säger han. 3 timmar senare ringer jag och frågar om han formulerar noga, eller om han helt enkelt sket i det. Jag använde ingen stark ton. Det har jag bara gjort en gång, och det var när han sade upp mig.

Däremot tänker jag under tiden vi ser till att koppla över siterna till nya hotel visa honom vad JAG menar med otrevligt språk. Dock inte i onödan. Bara där det behövs...

Jonny: Igen, tack för tipset om språket, men när han beter sig som han gör... det är svårt att skriva bra när man har mer adrenalin än något annat i blodomloppet!

Jag vet inte hur man bär sig åt rent praktiskt för att driva webhotell, men att låna en jurist för att skriva ett standarddokument kan väl knappast vara dyrare än den billigaste servern? Om han har stulit text från dig ska han ha skit för det. Punkt.

Finns det inloggningsscript och sådant som han möjligen kan ha stulit också, eftersom han visar en HELT FANTASTISK oförmåga att fixa till dem? Nu är jag kanske onödigt elak, men när man påpekar fel så låter han antingen bli att svara, eller så fixar han dem inte, fast han säger att han ska. Det han är bäst på är att skicka fakturor.
Skandinaven är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat