Citat:
Originally posted by jonny@Sep 3 2006, 23:35
Skandinavien, jag förstår att du är upprörd, men tänk på att vårda språket, framförallt på din hemsida. Din kritik blir mer effektiv i det fallet.
Att du utlovas ett evighetskonto - även om det är en konstig åtgärd i mina ögon - är kanske inte värt så mycket om det ändå inte fungerar. Fokusera på att få upp webbplatsen på ett nytt webbhotell. När allt fungerar som det ska kan du börja diskutera skadestånd med Theland.
Efter lite letande hittade jag Thelands allmänna villkor där majoriteten av paragraferna har exakt samma lydelse - ord för ord - som de allmänna villkor Sajthotellet tillämpade 2001-2004. I och med att verksamheten ombildades till aktiebolag upprättade vi också nya allmänna villkor.
|
Jag tackar för tipset om språket. Jag lovar dig, hade
första versionen av de där texterna kommit till offentligheten hade jag nog blivit inlåst eller något.
Det där med skadestånd är inte viktigt. Det som har EGENTLIGEN är viktigt är att han gör fel hela tiden, och jag får ingen ursäkt och patetiska symboliska kompensationer.
Men tag tar ditt råd, och går igenom texten igen.
Ps Låter det mer bildat och sofistikerat om man svär på latin?