Citat:
Originally posted by Mattias@Sep 2 2006, 04:53
Sedan har givetvis alla webbhotell sina "up and downs", ingen kan garantera dig 100% upptid.
Ibland ryker hårdvara, ibland ström och ibland kanske deras internet gömmer sig i några timmar.
|
Naturligtvis. Kanske är bäst att påpeka det, att jag förstår att datorer strular ibland, jag har sysslat med datorer sedan 70talet.
Men när jag samlade den här killens dumheter med mina egna tankar om det så är jag uppe i 4 A4sidor.
Skulle kolla närmare på NÄR de här nertiderna och problemen uppstod, med hjälp av den statistikfunktionen jag fått som kompensation för ett annat problem, så visar den bara error, error, error. Oavsett vilken tidsperiod jag vill veta något som helst om.
Tror jag fick statistikfunktionen som bonus för att han sänkte min hemsida och mina besökare bemöttes av "
This domain name expired on 12/31/69 and is pending renewal or deletion." Då var den domänen betald sedan nästan 2 månader, och aktiv i över ett år. Nästan poetiskt.
Min nya domän (den som tråden eg handlar om hade texten
ADRESSEN LEDIG! Den kan bli din! som första budskap.. och det var INTE jag som hade satt dit den där.)