Visa ett inlägg
Oläst 2006-09-02, 00:08 #29
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by Andreas Bard@Sep 1 2006, 21:50
Det jag ville få fram var placeringen och hur det såg ut och påverkade forumet.
Japp helt klart värt att diskutera. Det var inte en bra lösning och den borde inte ens kommit online. Anledningen är en rad omständigheter som påverkar. 99% av min vakna tid spenderar jag på att vaka över en 9 veckors valp som tyvärr är väldigt allvarligt hjärt-sjuk. Under tiden försöker gänget på QU fixa till saker enligt mina flyktiga beskrivningar.

Kortfattat så ligger allt fokus på henne (valpen) och kommer göra tills hon opereras nästa fredag.

Veterinären har gett henne 30% chans att överleva, så det skall inte falla på att jag inte förberett henne. Det är väl den stora fördelen med internet och att enbart leva på annonsförsäljning. Just nu finns det inget som skulle få mej att greja med nåt annat och det påverkar inte driften av mina siter eller inkomster ett dugg. Som jag skrev innan "no obligations" är väldigt prisvärt ibland. Bättre än några kronor extra där insatsen/skillnaden är arbetstimmar enligt schema. En liten banner som kommit lite på sned förstörde förmodligen inte nåt nämnvärt.

* No money was harmed during this tryout.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg post-2-1157148525.jpg (42.7 KB, 1 visningar)
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat