Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-31, 14:05 #72
Hofvet Hofvet är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2005
Hofvet Hofvet är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2005
Citat:
Originally posted by pickapangpang@Aug 31 2006, 01:18
Jag håller med vad någon redan sagt.
Jag vägrar rösta på högeralliansen så länge den kristna konservativa högern finns representerad där. Dessutom börjar de rasistiska kontrollsamhällesliberalerna i (fp) bli en fullgod ursäkt för att rösta på vänsterblocket. Och (m) har väl aldrig gillat unga sekulariserade progressiva storstadsmänniskor, fast dom pratar bara inte om det. Det stinker gammalt omodernt och unket högerifrån.
Det känns inte som första gången någon med en post lägger en radikal åsikt här på forumet.

Moderaterna är idag en precis lika positiv syn på sekularisering som tex socialdemokraterna även om de inte hade det för 20 år sedan. Att sedan kalla folpkartiet för "rasistiska kontrollsamhällesliberaler" visar ju tydligt på vilken nivå du står på. För det första borde du nog kolla upp vad "rasism" betyder, det finns absolut inget rasistiskt parti i riksdagen idag, och för det andra är jag säker på att nästan alla håller med mig om att det är vänsterblockets politik som lutar mest åt ett kontrollsamhälle, på gott och ont.

"Och (m) har väl aldrig gillat unga sekulariserade progressiva storstadsmänniskor"
Hehe, nähe... Det kanske bara är jag som fått för mig att det är just dom som kommer tjäna absolut mest på en högermajoritet i riksdagen med tanke på tex sänkta arbetsgivareavgifter för ungdomar 19-24 år.

När man inte har några bra argument för sin sak kan man tydligen börja prata om hur de olika partierna luktar, det var ju en bra ide.
Hofvet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat