Ämne: PR
Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-31, 12:20 #45
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
boogieman... tack för ditt inlägg, uppskattar att det är konstruktivt.

Gällande Eurovator så klistrade jag ju in deras egna produktbeskrivning från deras sida och där står det ju att det handlar om PPC-kampanjer. Detta innebär ju sponsorerade länkar... så det jag menade med "blaha blaha" var ju att det inte var sökmotorsoptimering på så sätt att de jobbade med innehållet på sidan utav vad jag kunde läsa av deras produktbeskrivning. Och sedan så står jag ju också för att jag har svårt att tänka mig att 250 kr i månaden kan mäta sig med den slags optimering som vi , Seo-logik, Webanalys eller Relevant Traffic levererar.

Om du läser tråden gällande medieanalys så ser du att vi kom fram till att MedieAnalys var ett företag med samma bakmän som Altus. Och artiklarna som jag länkade till handlade om Altus. Vi kom också fram till att MedieAnalys med största sannolikhet arbetade med länkfarmar, och det var precis det som artiklarna handlade om.

Och jag står för övrigt också för att jag avråder folk, när de frågar, för att undersöka allting en extra gång när det handlar om Altus. Jag tror faktikst att det är flera här inne som skulel hålla med om det, och det var också några andra som skrev det i den tråden.

Om du letar lite närmare så kan du också läsa inlägg där jag har talat väl om andra sökmotorsoptimeringsfirmor. Jag räknade tidigare upp några som jag respekterar och anser som seriösa, och det finns också fler, även här i Danmark.

Dessutom så har jag inte promoterat Netpointers på det sättet som du antyder, det får jag inte ens göra, alla inlägg redigeras ju här på WN och skulle jag göra det så skulle det tas bort. Jag har också varit väldigt ärlig och berättat om när netpointers.com blev bannade och allt möjligt.

Om du tror att jag är här för att smutskasta andra så har du helt fel, jag är bara här för att lära mig, svara på frågor om oss om någon frågar, och hjälpa till där jag kan.

Det finns många representanter ifrån företag som är 10 ggr värre än mig, jag har läst många felaktigtiga påståenden om oss här inne också. Och det är ju också därför jag är här, så att jag kan svara konstruktivt på dem.

Och grazzy... shit, internet troll? det var lite väl hårt väl?
Kajsa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat