Jag tror inte det handlar om att du, Kajsa, inte är helt kunnig
inom SEO, tvärt om, du är väldigt kunnig för att vara en säljare
vilket är väldigt bra. Det jag tror många har retat sig på lite
är att du sitter och representerar ett SEO företag men snackar
endå skit om andra i branschen, 2 handfasta exempel har vi här:
\"Det är blaha blaha...\" om Eurovator
http://www.webmasternetwork.se/f11t15870.html
Varför förutsätter du att det är sponsrade länkar? Dom kan ju likaväl
har hittat ett sätt att göra SEO som inte kräver mer arbete än att
dom kan ta 250kr i månaden, skulle det då vara logiskt att ta ut som
ni gör bara för att verka mer seriös? Knappast
\"Mitt råd, även om det kan uppfattas som partiskt, är helt klart att säga till din kund att säga nej tack\" om MediaAnalys
http://www.webmasternetwork.se/f11t15732hl-st0.html
Här avråder du t.o.m en potentiell kund från att välja en av era
konkurrenter, du drar även upp väldigt gamla artiklar som inte
ens handlar om företaget i fråga. Att dom tar ut en 4de del av erat
pris behöver ju inte betyda att dom är sämre på det dom gör, kanske
snarare så att dom är mer effektiva i sitt arbete än vad ni är.
Jag har inte 100% koll men vad jag vet är det straffbart att gå ut
öppet som du gör och komma med flaska påståenden om konkurrenter, för
som det verkar så sitter du bara och gissar vad dessa företags tekniker
innebär och avråder kunder från att välja dem framför er.