Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2006
|
xpat... du är banne mig en väldigt arg, provocerande och otrevlig person.
Jag arbetar som account manager på Netpointers, jag är alltså säljare inte utbildad tekniker. Jag lär mig allt om VÅRAN produkt och kan inte på något sätt ALLT om SEO. Det har jag heller aldrig påstått, jag har snarare påpekat detta och jag är här inne för att svara så bra jag kan. Kan du inte bara läsa mina inlägg tidigare i denna tråd? Där skriver jag ju att jag inte har undersökt fallet med Statoil närmare, jag visste bara att de var bannade för de berättade det för mig.
Självklart känner jag till duplicate content... jag vet exempelvis hur viktigt det är att alla undersidor vi bygger skall var fullständigt unika mellan varandra och kundens egna sidor. Det är det enda jag behöver veta, jag behöver inte personligen veta hur jag exakt gör för att kolla om en sida är exakt likadan som någon annan. Det är ju faktikst inte jag som bygger våra lösningar! Det är inte mitt jobb...!
Jag är mycket medveten om vad jag kan eller inte kan, och jag ställer också frågor när jag inte förstår och jag uppskattar när någon här inne tar sig tid för att svara på det som jag inte kan. Jag påstår inte att jag kan allt i hela världen om SEO, och det kan säkert inte du heller.
Jag tycker heller inte att jag är särskillt spydig mot dig alls, jag tycker snarare att jag har provat att vara rätt ödmjuk. Om det är någon som attackerar och provocerar och är spydig och otrevlig så är det snarare du. Det tror jag heller inte att jag är den enda här inne som tycker. Det är snarare du som varit totalt ute efter mig från dag ett när jag startade på WN, vartenda inlägg jag har skrivit så har du gjort det till din livs uppgift att finna minsta lilla möjliga missförståelse som du kan trycka på och provocera med.
Du och jag har två helt olika anledningar till att vara inne på detta forumet. Jag är här för att hjälpa till med det jag kan och svara på frågor om vårat företag om det är någon som har dessa. Jag lär mig också mycket om alla möjliga saker runt omkring SEO från de många duktiga och trevliga webmasters som cirkulerar här inne, som jag inte nödvändigtvis har känt till innan för det har inte legat i samma sfär som just våran slags lösning.
Du däremot... jag vet inte varför du är här? För att provocera och skapa dumma debatter? För att tracka ner på dem som inte vet tillräckligt mkt som du? Missförstå folks inlägg så att du kan argumentera med någon?
Du kommer inte att driva mig bort ifrån detta forumet så om det är det som är ditt mål så kan du lika gärna sluta nu. Och seriöst xpat.. om du inte har någonting konstruktivt och ödmjukt till att säga om detta inlägget så är jag inte intresserad av att läsa det.
Folk här inne är heller inte intresserade av att läsa en massa dumma inlägg mellan oss två mer!
Detta forum är inte en privat lekstuga!
Så kan du inte bara lägga av och så behöver du och jag inte diskutera med varandra mer?
|