Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2006
|
xpat: så du tror helt ärligt att ALLA företag som gör någonting fel får en personligt mail ifrån google där det står att de kommer att bli bannade på grund utav någonting de gjort, men om de tar bort det så får ni komma tillbaka om en månad? buuuuuuulllllshit. .... så är du alltså bara naiv. Vem skulle då någonsin låta sig själva bli bannade?? Då hade ju alla bara kunnat göra om på saker och ting under den månaden så hade ingen någonsin varit bannad i mer än 1 mån. Om Altus hade fått ett mail ifrån Google, tror du då inte att de hade tagit bort grejerna de gjort fel på sidan och varit tillbaka nu?
Och gällande statoil så snackar du nu bara en hel massa om saker och ting som du inte känner någonting till. "statoil känner till detta" - och det vet du för att du snacka med "Nisse på Statoil" igår eller vad? Jag själv har varit i kontakt med deras webmaster i nästan ett år.
Varför tror du anledningen är att statoil har alla de sajter de har idag? statoil-detaljhandel och statoil-sverige och allt vad de heter..... JO för att statoil.se blev bannade. De sidorna har ju kommit in efter banningen! Och nej statoil.se och statoil.com har inte samma innehåll, de är ju på två olika språk för guds skull.
Och om de hade fått en personligt mail ifrån google... så tror jag väl knappast att de hade varit i denna sits idag eller hur? Således så behandlas inte alla lika på Google, och det var det som var min poäng.
|