Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-27, 16:33 #64
mikaelkrantzokit mikaelkrantzokit är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 38
mikaelkrantzokit mikaelkrantzokit är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 38
Kanske är så att de är problem med proinets system för att de som sköter sakerna kanske inte har 100% koll på sakerna. Men kanske är så att de nya killarna som drar igång de nya bolaget har för avsikt att bli bättre och supporta sina kunder.

Men som jag alltid sagt, man får den support man betalar för. Betalar man lite för att ha sin webplats uppe så får man oxo support i form av obefintlig oftast om en server går ner under en helg tex. Då bolaget som driver tjänsten kanske inte har råd med personal som sköter saker på helgerna.

Köp ngt som är dyrare och räkna med bra o befintlig support istället?
Priset är inte alltid de man ska kika på kanske när man väljer leverantör.
mikaelkrantzokit är inte uppkopplad