Citat:
Originally posted by Hofvet@Aug 24 2006, 19:08
H@nsson, jag antog även att ditt inlägg var ett svar på den tidigare vänsterkritiska diskussionen. Då det enda du tar upp i ditt inlägg är att du inte kan få något jobb tycker jag inte att det är så konstigt att jag antar att du tänker rösta på ett av de partierna som vill ge dig mest bidrag. Det verkar ju onekligen så i din argumentation.
|
Jag kommer att rösta på det partiet som ger i första hand familjepolitiken bästa dager.
Nej jag är inte ute efter att få så bra "bidrag" som möjligt, utan att jobb möjligheterna för alla blir bra och rättvisa.... det är kass att gå på bidrag...
Och efter mina inlägg här och jag har lyckats få lite debatt och synpunkter så ska jag vara ärliga mot er att det är i nu läget jag funderar på att fösta åt höger blocket, "VILKET JAG ALDRIG SKULLE GÖRA ANNARS....
Ja la upp mina små argument här för jag hoppades på att få lite respons och synpunkter och det har jag fått, jag är mycket nöjd med era svar och synpunkter ni har gett, det är så att jag har fkött på bått lite mer enen på vart jag "troligtvis kommer att lägga min röst på"
vill bara säga att många av er skriver jävligt vettiga saker, så min undran är: varför blir ni inte politiker själva!!!!
*Skrattar*
Ha en bra helg!!!!!