Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-26, 14:03 #118
Kaffe Kaffe är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
Kaffe Kaffe är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Originally posted by smsnetwork+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (smsnetwork)Ett gottskratt för dagen.[/b]

Eftersom du får har roligt på andas bekostnad...

<!--QuoteBegin--smsnetwork

Sen kör vi med ariel att vi har varchar nu är för att dem slet ju ner våra filer.
Vi fick ju andvända backup nu.

Vi kör med ariel nu för tiden.
[/quote]

Antar att du har skrivit koden, borde du inte också kunna stava rätt till arial, åtminstone en av två gånger? Och varchar? Vad exakt har en Data Typ att göra med typografiska element?

Och vad gäller robertssons inlägg, måste jag bara försvara honom, för den koden är (med alla sina brister) i det närmaste identisk. Eftersom de två sajterna kör på mörk respektive ljust bakgrund hade det varit lite dumt för den senare att ha vit text. I övrigt är koden identisk, om än en aning omstrukturerad. Men när man diskuterar sådan här "tag soup" finner jag det faktiskt (vilket förmodligen var Robertssons slutsats) att det är mer sannolikt att en person kopierat någon annans fel, snarare än att båda gjort exakt samma fel.

Ber om ursäkt ifall jag retat upp någon med min inblanding, men var bara tvungen att korrigera lite och uttrycka mig i just där fallet.
Kaffe är inte uppkopplad