Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-25, 20:44 #54
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Originally posted by Alper@Aug 25 2006, 19:07
Jag hoppas inte det är över än, fortsätt göra massa idiotiska saker "osynliga partiet" så WN och JX får lite mer publicitet...
Borde nästan rösta på de partiet, fett bra.. gratis reklam i DN/TV osv som skulle kostat miljoner annars.
Det var bland de dummaste jag läst, rösta på idioter som inte kan följa demokratins regler utan tar till olagliga metoder... Har du varit inne på OP's hemsida och läst vad dom håller på med och står för?

"Inte nog med bara klistermärken så beslöt vi oss för att sätta ett fint slut på aktionen och en stor glasflaska kastades från ett fint avstånd rätt på stugans tak. Under kvällen fördes även diskussioner om att bege sig dit senare med hammare, men det uteblev dessvärre. Men inte nog med det, vi hade fortfarande inget och göra och beslöt oss då för att kika till hur läget med folk osv. var på Storgatan (där moderaterna har en gratis reklamskylt hängandes året runt) och eftersom det nästintill var folktomt så beslöt vi oss för att göra gatan lite vackrare och lite finare genom att demolera skylten med en flaska. Vi ser hela aktionen som lyckad och vi tar åt oss äran över att folk ska få slippa se den hemska synen när dom går och shoppar."

http://www.osynligapartiet.se/

EDIT: Kommentar: Sätt dom i arbetsläger om dom har det tråkigt. Jag stödjer inte moderaterna, men att hålla på slå¨sönder för att man har tråkigt och skryta om det är riktigt lågt.
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat