Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Dec 2005
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Dec 2005
|
H@nsson, jag antog även att ditt inlägg var ett svar på den tidigare vänsterkritiska diskussionen. Då det enda du tar upp i ditt inlägg är att du inte kan få något jobb tycker jag inte att det är så konstigt att jag antar att du tänker rösta på ett av de partierna som vill ge dig mest bidrag. Det verkar ju onekligen så i din argumentation.
Precis som Spindel skriver tycker jag inte alls det stämmer som du säger att högern har "kört landet i botten". Det har vänstern har klarat bra på egen hand. Det är deras fel att du är arbetslös idag. Jag kan verkligen inte förstå mig på folk som tycker att lösningen på dagens problem är att arbeta på samma sätt som man gjorde när man skapade problemen. Sänkta arbetsgivaravgifterna för unga är ju bara en försvinnande liten del av alla de åtgärder alliansen vill genomföra för att minska arbetslösheten så jag tycker det är fel att bara ta upp just den sidan av deras jobbpolitik.
Dessutom tycker jag det är oerhört konstigt att någon över huvud taget låta sig vägledas i en politisk diskussion av en partisk socialdemokratisk tidning. Eller?
|