Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-23, 15:57 #53
Iranian Iranian är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2005
Iranian Iranian är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2005
Jag tycker att vissa driver hatkampanj mot Kajsa här. Oavsett vad vi tycker om optimeringsföretag och hur seriösa de är, oavsett hur duktiga vi själva är inom området så tycker jag att man går över gränsen genom att utan belägg publicera namn på företag som inte har med de att göra.

Hon försöker att bemöta alla bra här med svar till alla frågor och kritik man har lagt fram. Jag tycker att xpat har en hel del bra poäng i sina inlägg som är både informativa och sakliga när det gället cloacking.

De säljer en tjänst och vill verka seriösa med sina inlägg här. Om vi inte tycker om tjänsten så behöver vi inte sänka dem till ....

Jag personligen tycker att branschen har haft problem med trovärdighet och är under all kritik för agerande av vissa företag. Men det ska inte betyda att alla är oseriösa.

FYI, så känner jag varken Kajsa eller har nån anknytning till företaget. Tycker att mina egna metoder för SEO funkar bra och jag lär mig mycket varje dag genom att söka info om ämnet utan att behöva kontakta dyra konsulter.
Iranian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat