Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-23, 07:12 #11
hedberg hedberg är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 431
hedberg hedberg är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 431
Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Citat:
Ursprungligen postat av hedberg
Hur uppfattar kunder det ifall man skulle enbart erbjuda support via live-program och/eller mail?
Många gånger vill ju kunder ringa... Och det är ju svårt att göra saker på flera olika sätt samtidigt, och göra det bra.. Iallafall vi män
B-one är ju ett exempel på ett företag som bara erbjuder mail/webb-support.
Var b-one det bästa exemplet du kunde komma upp med?
De är ju inte direkt välrenommerade som ett serviceminded företag :blink:
hedberg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat