Ämne: Racecom.se
Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-21, 09:37 #9
putte74 putte74 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2004
putte74 putte74 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by xsajt@Aug 19 2006, 11:18
En sak till kom jag på. Det är svårt att veta vad man får som medlem, är det bara rätt att skriva i forum eller är det mer som en riktig community, kommer inte fram riktigt tycker inte jag. Ingen beskrivande text med andra ord.
Sen vad gäller servern så är det antagligen inte bara plattformen som är seg utan hela uppkopplingen, de både svarar segt och det tar långt tid att ladda bilder.
Meningen med sidan är att skapa ett community för alla som har ett intresse för motorsporten.

Som medlem ska man kunna ta del av olika evenemang runt om i landet, Skapa nya kontakter och få hjälp och råd på vägen.
Motorklubbar runt om i landet får även möjlighet att skapa en gratis hemsida via racecom.se, lägga ut sina evenemang kostnadsfritt osv.. "se klubbar"

En god vän till mig sa att dom hade tagit ett gratis community "DOT NUKE" tror jag han sa att det heter. Stämmer det? Skulle va bra att veta för framtida förhandlingar.

Som sagt så är det väldigt stora pengar investerade i detta och skulle det vara som så att det är ett gratis community så har man betalat ett kraftigt överpris.

Vore väldigt tacksam om någon som kan undersöka detta kunde ge mig ett svar på det.

Tack för de synpunkter ni har kommit med!

/Putte
putte74 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat