Ämne: JX.se bra?
Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-18, 17:27 #82
Decibels avatar
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2003
Decibel Decibel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Decibels avatar

Reg.datum: Aug 2003
Citat:
Ursprungligen postat av nosnaj
Citat:
Originally posted by -Decibel@Aug 14 2006, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av nosnaj
@Decibel Fått mitt mail ännu? Inget svar och inget insatt på kontot, mailade supporten utan ticket-id i subject som du sa.
Vet inte, jag har "semester" så jag läser inte mailen just nu, då det varit helg kan det dröja tills ikväll innan du får svar då det kommer mycket under helgen.
Ska väl tillägga att det fortfarande är bemannat på supporten av annan personal

Nu är det fredag och ännu inget svar från supporten som skulle vara bemannad...
Hoppas det bara är mina mejl som försvinner.
Det är ett väldigt tungt jobb att utreda dessa ärenden då det vanligen är en person på ett forum med namnet XX som säger något, supportmailen kommer ifrån namnet XY, namnet i systemet är XYZ och inbetalningarna är gjorda ifrån namnet XYX, detta gör att det tar tid att pussla ihop alla bitar, allraminst nu när vi var tvungen att dra ner tempot på supporten under vecka 32 och 33. Supporten är bemannad, efter 17, som alla web & serverkunder (med korrekt edress i registren) fått information om plus att det i två veckor stått under driftinfo.

Det arbetas stenhårt på detta och det har tagit lite tid att få ut korrekta betalrapporter (som vi fick igår), pusslet är i full gång.
Nu säger jag inte att det är så i ditt fall, men detta är anledningen till att det är sirapshandläggning på de ärendena.
Decibel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat