Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-18, 13:33 #7
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
hm.... du kan göra en test på din hemsida på vår hemsida med länk nedan så att du kan se exakt vilka rankeringar du har på sökmotorerna, och sedan göra en ytterligare webposition nästa månad för att se utvecklingen och se om det verkligen fortsätter åt fel håll.

Jag noterade också att din hemsida är fullständigt valid genom w3.org, så det kan inte ha någonting med det att göra.

Det finns många anledningar till varför det har hänt. Har du gjort någonting annorlunda förutom att ta bort chansen att ladda ner artiklarna i pdf? Jag ser ingen uppenbar koppling till att det skulle göra någon skillnad, men google works in mysterious ways.

Dock så noterar jag också att din sida har noll i PageRank och det kan du ju arbeta på. Jobba med inlänkar gällande det.

Jag noterar också att du har gjort ett bra jobb med titlar och metataggar på de specifika artikelsidorna.. så det ser fint ut tycker jag. Men det är ju inte direkt lätta ord du provar att komma upp på....! Du kanske vill överväga dina keywords för att finna ord det är större chans att komma upp på? "Memory architeture" har exempelvis över 95 milj träffar....,-)

Ledsen att jag inte kan hjälpa dig mkt mer. Det enda specifika rådet jag kan ge dig är att förbättra din PageRank, eller köpa en optimering...:-)
Kajsa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat