 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 110
|
|
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
Inlägg: 110
|
Jag har öppet köp i 30 dagar men det förutsätter att du inte använt varan.
Så här skriver vi i villkoren( rätt standard)
Vi garanterar att de varor du beställt är felfria vid leveransen. Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta Kundtjänst så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar. Skicka tillbaka varan i det skick som den mottogs åtföljd av en skade- eller felanmälan, så får du en felfri respektive rätt vara. Den fellevererade varan skall vara i oanvänt och oskadat skick (Plombering eller skyddsplast får inte vara bruten). Returnera varan tillsammans med fakturan (eller en kopia av denna, både fram och baksida). Fyll i orsaken till returen på fakturans baksida!
OBS! Innan du returnerar defekt/fellevererad vara måste du kontakta Kundtjänst för att få reklamationen godkänd och returportot betalt. Ansvaret för fel i beställd vara är begränsat till vad nu angivits.
Ja jag tror nog att det är brist på pengar som är den ömma punkten för kunden.
|