Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
|
"Min och min flickväns miss här, är att vi antog att en försäkring
ingick när vi köpte en, i våra ögon, så pass dyr telefon."
Nu är en Nokia 6111 inte en särskilt dyr telefon, snarare tvärtom och även om den är dyr, varför ska man förutsätta att en försäkring ingår? Kanske borde ta reda på fakta innan köp?
Nu har inte jag sett telefonen eller är insatt i fallet, men i mina ögon ser det väldigt konstigt ut att en telefon har fått en inre skada utan yttre påverkan. Man kan mycket väl råka trycka ner det yttre glaset så att skärmen under skadas och detta sker knappast när telefonen ligger på ett bord.
Om nu telefonen hade gått sönder "av sig självt" tycker jag ni borde tagit dett med Nokia. Har själv en gång i tiden haft ett garantiärende som Nokia inte ville hantera och då var det bara dra ansvarig i kragen och kräva besked.
För övrigt anser jag inte att orden 'el-giganten' och 'kundservice' ska skrivas i samma mening. El-giganten är sämst i Sverige på att kundvård och jag skulle inte handla där ens om dom slängde prylarna gratis efter mig.
|