Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-17, 15:04 #6
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Danski Danski är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2005
Satt och grubblade lite på hur mycket bandbredd Relakks måste använda sig av.
49kr/mån utan hastighets- eller överföringsbegränsning måste bli en dyr affär, är det B-one metoder där man blir avstängd eller inte kan använda mer än 128kbit trots fri trafik?

Eller är det helt enkelt så att de hoppas att alla fildelare i Sverige ska övergå till detta så de kan slussa all trafik inom sitt egna nät?

Jag har alltid gillat Birger men det var faktiskt han själv som stod och talade om farorna med ett Darknet för bara några månader sedan. Eller är detta ett nät för småbrottslingar (fildelare, spritsmuglare, kioskrånare, kvinnomisshandlare, hobbypedofiler etc) där alla brott som garanterat inte får mer än 2års straff är skyddade? Fildelning hade inte kunnat beröra mig mindre men att ett seriöst företag går ut med en tjänst som till 100% är gjord för att skydda brottslingar börjar jag fundera.

Och ja, jag tycker inte heller om att bli avlyssnad och krypterar mycket av min trafik. Men nej, jag gör detta för att ingen har att göra med mina datorvanor och inte för att komma undan med brott.
Danski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat