Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-17, 09:22 #22
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Milad Milad är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Originally posted by Storen@Aug 16 2006, 21:34
Anledningen till att jag känner att det trots allt ligger en viss baktanke i tråden (precis som de andra) är din raka riktning mot en anställd på ett specifikt företag.. Ditt första inlägg som jag quotar här låter mer som om det lika gärna kunde vara ett mail till Kajsa...

Att du väljer ett publikt forum är väl bra för oss andra, men som sagt... det finns nog en baktanke i denna tråd(?)

Nej, jag har inga baktankar även om det verkar osannolikt för dig. Det jag vill är att bilda en uppfattning om Netpointers för de verkar ganska stora över hela Europa och det är första gången jag hör talas om de. Jag har ingen anknytning till någon annan SEO företag på något sätt och har heller inga intentioner att smutskasta någon.

Visst skulle jag kunna maila de och få ett svar från de och jag skulle vara ”nöjd” men jag vill höra även med andra vad de tycker om svaren och hur de ser på saker och ting. Det finns personer här i forumet som kan så mycket mer om SEO än mig som kan reflektra över saker som jag inte hade tänkt eller kommit på.
Milad är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat